Конспект заняття для старшої групи: «Подорож до лісовичка» ОБЖ

                                   Освітні завдання :     
Розвивальні: розвивати пам'ять, мислення, мову, спостережливість..
Виховні: Виховувати у дітей відповідальне і дбайливе ставлення до природи
Навчальні: закріпити знання дітей про різні природні явища і правила поведінки в разі появи цих явищ. Вправляти дітей у правильному користуванні предметами вжитку і сприяти оперуванню отриманими знаннями у штучно створених ситуаціях.
Словникова робота: Збагачувати словник дітей новими словами: „довкілля", „природні явища", „стихійні лиха".
Методи і прийоми: Словесний - читання віршів. Практичний - ігри. Наочний -розгляд ілюстрацій.
Попередня робота з дітьми: Бесіда про природні явища та стихійні лиха, читання художніх творів, вправляння у розв'язуванні проблемних завдань.
Підготовка вихователя: Написання конспекту заняття, виготовлення дидактичної гри „Назви природні явища".
Індивідуальна робота з дітьми: Розповідь „Як я провів вихідний день".

Виховні: Виховувати у дітей відповідальне і дбайливе ставлення до природиНавчальні: закріпити знання дітей про різні природні явища і правила поведінки в разі появи цих явищ. Вправляти дітей у правильному користуванні предметами вжитку і сприяти оперуванню отриманими знаннями у штучно створених ситуаціях.Словникова робота: Збагачувати словник дітей новими словами: „довкілля", „природні явища", „стихійні лиха".Методи і прийоми: Словесний - читання віршів. Практичний - ігри. Наочний -розгляд ілюстрацій.Попередня робота з дітьми: Бесіда про природні явища та стихійні лиха, читання художніх творів, вправляння у розв'язуванні проблемних завдань. Підготовка вихователя: Написання конспекту заняття, виготовлення дидактичної гри „Назви природні явища".Індивідуальна робота з дітьми: Розповідь „Як я провів вихідний день".
                                            Хід заняття
Вихователь: У краю лісів й річок Має дім Лісовичок. Він про все у лісі дбає Пильним оком доглядає. Має друзів він багато Люблять друзі працювати. Господарство лісу гарне - Отже, праця їх не марна! (Заходить Лісовичок) Лісовичок: Ось, малята, ми знову зустрілися. Я чекав вас. чекав до себе в гості й не дочекався. І вирішив до вас повернутися, щоб дізнатися і перевірити чи не нашкодите ви в лісі, чи не трапиться з вами якогось лиха. А для цього я приготував для вас цікаві ігри і перевірю, чи знаєте ви. як поводити себе в природному середовищі, які явища відбуваються в природі і які сюрпризи вона може нам приготувати. Ось я приготував гру „Так чи не так". Вихователь: Так, нам знайома ця гра. мив неї грали. Діти, нагадайте, будь ласка, правила і хід гри. (Діти нагадують правила і хід гри).Д гра „Так чи не так" Лісовичок: Молодці! Правила поведінки в довкіллі ви добре знаєте. А чи знаєте ви, які явища зустрічаються в ньому і чим вони можуть загрожувати людині. Давайте перевіримо це в грі „Назви природні явища". У вас є картки, де зображені явища природи. Я буду вам показувати малюнки, на яких зображені такі ж природні явища і той, у кого є такий малюнок, повинен накрити його фішкою і пояснити, яке природне явище на ньому зображене і чим воно може загрожувати нам з вами, Пояснює той, у кого я запитаю.Д /гра „Назви природне явище"Вихователь: Наші діти дуже люблять свій рідний край і бережуть його, роблять все можливе, щоб краса не загинула, щоб наша земля була завжди веселою, квітучою. Лісовичок: Я дивлюся на вас, діти, і душа радіє від того, що ви такі небайдужі до свого краю, любите його всім серцем. І природа вас любитиме і оберігатиме. Бо добрих людей вона чує і розуміє, та й не раз допоможе. А я запрошую вас до лісу! Вихователь: Дякуємо тобі, Лісовичок, за твоє запрошення. Але щоб відправитися в похід до лісу, нам треба до нього підготуватися. Куди ми будемо складати речі, які візьмемо з собою? (Відповіді дітей) Вихователь: Ось у нас є багато різних предметів, ви повинні відібрати ті, які нам знадобляться в поході. Це треба зробити швидко і спокійно.Гра „Збери рюкзак"(На столі лежить багато різних предметів: ліхтарики, сірники, ложки, мотузки, запальнички, кружка, м “яч. картузи, бинт, зеленка. У кожної дитини рюкзак, речі, які вони відбирають, складають у рюкзак. Лісовичок перевіряє рюкзаки.) Вихователь: Діти, уявіть, що ми з вами прийшли до лісу. І раптом все небо вкрили сірі хмари, почалася гроза, загримів грім, виблиснула блискавка. Як треба поводитися під час грози? (Відповіді дітей. Вихователь пропонує розкласти палатку і заховатися від дощу.) Вихователь: Тепло в палатці, аж хочеться заспівати. Яку туристичну пісню ви хочете заспівати? (Діти виконують пісню „Картошка") Лісовичок: Тепер я знаю, що спокійно можу чекати вас у себе в лісі. Вам у походи ходити І мандрувать, мої діти, Вмійте ж природу любити. Кожній стеблині радіти. Оберігайте ж повсюди Шлях і стежиночку в гаї. Все те окрасою буде Нашого рідного краю!